ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;
Την παραγγελία σας θα την παραδόσουμε με συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών ή με courier.
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα σας εμφανιστούν στο καλάθι το κοστος των μεταφορικων.
Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής που θα εμφανιστούν εξαρτώνται απο τον όγκο και την περιοχή που θα επιλέξετε να παραδοθούν τα προιόντα.
Αναλυτικά οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής ή παραλαβής της παραγγελίας σας είναι οι παρακάτω:
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ -ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΑΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ -ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ;
Απο την στιγμή που θα παραδώσουμε την παραγγελία σας στην εταιρεία μεταφορών , υπεύθυνη για την ημέρα και την ώρα παράδοσης είναι η εταιρεία μεταφορών. Απο την στιγμή που φτάσει η παραγγελία στην περιοχή σας, η εταιρεία μεταφορών θα σας καλέσει για να σας ενημερώση για την ημέρα και την ώρα παράδοσης. Οπότε αν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποια συγκεκριμένη ώρα μπορείτε να κλείσετε ραντεβού(εφόσον είναι εφικτό) με την εταιρεία μεταφορών που θα σας καλέσει κατόπιν συνεννόησης.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ
Συναρμολόγηση παρέχουμε μόνο στην Θεσσαλονίκη και Σε ολη την περιοχη της Αττικης κατόπιν συνεννόησης με εξωτερικο μας Συνεργατη τα οποια τα εργατικα ειναι σε συνεννοηση με τον ιδιο απο εσας!
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά και τη διεύθυνση παράδοσης. Για να υπολογίσετε τα μεταφορικά μπορείτε να διαλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών, να πατήσετε πληρωμή για να μεταφερθείτε στην καρτέλα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων και αφού συμπληρώσετε την διεύθυνση όπου θα παραδοθούν τα προϊόντα, θα σας εμφανίσει αυτόματα το ακριβές κόστος αποστολής.
ΑΝ ΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
Ναι. Οι τιμές παραμένουν σταθερές!
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ;
Υπάρχει δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας από τις αποθήκες μας και ώρες 10:00-16:00 Δευτέρα-Παρασκευή. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώσετε πριν έρθετε να παραλάβετε.
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;
Όλα μας τα προϊόντα διατίθενται στις διαστάσεις και στα χρώματα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα κατασκευής επίπλων κατά παραγγελία (Εκτος απο συγκεκριμενες κατασκευες μας που υπαρχει επιλογη σε χρωμα)
ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ;
Η εταιρία μας συμφωνά με την ευρωπαϊκή νομοθεσία παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας για όλα τα προϊόντα που αγοράζετε online ή από τα καταστήματά μας. Η εγγύηση αυτή καλύπτει κάθε ελαττωματική κατασκευή ή ατέλεια υλικού και η έναρξη της ισχύς της είναι η ημερομηνία αγοράς του εκάστοτε προϊόντος
Η εγγύηση αυτή δεν ισχύει για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης, λανθασμένης τοποθέτησης, συναρμολόγησης ή εγκατάστασης, ή παρεμβάσεων του αγοραστή ή τρίτων. Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή μεταποιηθεί από τρίτα μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φθορά χρήσης που έχει προκληθεί από τη συνήθη λειτουργία των προϊόντων, ούτε τις βλάβες χτυπήματα ή άλλες εξωτερικές επιδράσεις και παρεμβάσεις.
Σε κάθε περίπτωση είστε υποχρεωμένοι να διαβάζετε προσεκτικά και να τηρείτε τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος σας, καθώς εκεί περιέχονται σημαντικές πληροφορίες ορθής συναρμολόγησης, τοποθέτησης και λειτουργίας.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγχεται διεξοδικά όλα τα μέρη των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα και εφόσον όλα τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση μπορείτε να προχωρήσετε στην συναρμολόγηση. Αυτός ο έλεγχος δεν είναι απαραίτητο να γίνει την στιγμή ακριβώς που το παραλαμβάνεται. Άν όμως την στιγμή της παραλαβής διαπιστώσετε ότι το δέμα που σας παραδίδει η μεταφορική εταιρεία είναι σε κακή κατάσταση, καλό θα είναι να προχωρήσετε σε άρνηση παραλαβής εκείνη την στιγμή.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ;
Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο έχει ελάττωμα επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης.