Τρόποι Αποστολής:

 

Σε δυσπρόσιτες περιοχές υπάρχει επιβάρυνση επί πεζοδρομίου εκτός και αν μας υποδείξετε δική σας μεταφορική εταιρεία για παραλαβή.

Οι παραγγελίες εκτελούνται 1-2 ημέρες από τη μέρα παραγγελίας εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα.

Οι παραδόσεις γίνονται Σε 3-10 εργάσιμες μέρες!!

Το Σάββατο δεν παραδίδει η μεταφορική είναι κλειστή.

Όπως και επίσης τα προϊόντα παραδίδονται επί πεζοδρομίου.
Για οποιαδήποτε άλλη εντολή θα πρέπει να μας ενημερώσετε όπως για π.χ.:

Παράδοση των προϊόντων μέσα στο χώρο σας χρεώνεστε τα εργατικά εξτρά τα οποία τα κρατάει η μεταφορική !!

 (Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη στις χρεώσεις τις μεταφορικής σε σχέση με τα εργατικά που θα μας ενημερώσει Η μεταφορική).

Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών που οφείλονται σε τρίτους, σε ανωτέρα βία ή σε συνδρομή γεγονότων.

Σε περίπτωση που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο το προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με email για περαιτέρω ενημέρωση.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Η αποστολή γίνεται κάθε εβδομάδα.

Η παράδοση γίνεται στον χώρο του πελάτη επί πεζοδρομίου έπειτα από 3 εργάσιμες ημέρες στον χώρο της μεταφορικής στην Κύπρο.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ

Αν επιθυμείτε να σταλεί η παραγγελία σας με μεταφορική της επιλογής σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε και να μας δώσετε όλα τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρείας που επιθυμείτε.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά συμβεί κατά την μεταφορά. Την πλήρη ευθύνη την αναλαμβάνετε εσείς και η μεταφορική εταιρεία που επιλέξατε.

 

Σε κάθε περίπτωση κατόπιν συνεννόησης και ενδεχομένως με επιπρόσθετη χρέωση με τη μεταφορική εταιρεία μπορεί να γίνει παράδοση στο χώρο που θα υποδείξετε.

 

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του, να ελέγξει την αρτιότητα των προϊόντων που παρήγγειλε και σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη, χτυπημένη, σπασμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.

 

– Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.

– Προϊόντα τα οποία είναι κατόπιν παραγγελίας δεν επιδέχονται επιστροφή.

– Όπως επίσης στρώματα, λευκά είδη για θέματα υγιεινής.

– Μετά το πέρας των 10 εργάσιμων ημερών, δεν δεχόμαστε οποιαδήποτε αλλαγή ή αναγνώριση καταστροφής του εμπορεύματος, εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί.

Αλλαγή εμπορεύματος έπειτα από έλεγχο του από τον πελάτη, ΟΧΙ ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΑ ή ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ για λόγους οι οποίοι είναι:

α) Δεν άρεσε το χρώμα

β) Δεν είναι αυτό που περιμέναμε

γ) Αλλαγή γνώμης

γίνεται δεκτή η επιστροφή του με ΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ και ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΤΑΡΕΙΑΣ ΜΑΣ.

ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ γίνεται αποδεκτή στην περίπτωση καταστροφής του προϊόντος ή μέρους αυτού. Η σχετική ενημέρωση θα πρέπει να γίνει μέσα σε 48 ώρες.